Sony Playstation 3 Super Slim 12 GB PAL REFURBISHED

Sony Playstation 3 Super Slim 12 GB PAL REFURBISHED

מוצר אזל במלאי 

 
599 ₪
 
.
אזל מהמלאי
 
 
דגם: ps3
אחריות: ישפאר
תשלומים: עד 3
 
לרכישה טלפונית חייג 074-7037575
 
 
מפרט טכני

המבנה הפנימי של קונסולת הפליסטיישן 3 הכולל את מבנה המוליכים-למחצה, מערכת אספקת הזרם של המכשיר, מערכת הקרור שונו לחלוטין ועוצבו מחדש, על מנת לקבל מערכת קטנה וקומפקטית יותר. בהשוואה לגירסה הראשונה של קונסולת הפליסטישן 3 הגוף החדש שוקל בערך 2/3 ממשקל הדגם הקודם. צריכת החשמל של הקונסולה גם היא פחתה לשני-שליש ובכך גם מקטינה את עבודת המאוורר ומצמצמת את הרעש.

מבחינה עיצובית המראה של פליסטיישן 3 החדש דומה מאוד לקודמו הגדול יותר. הקווים של הגוף קצת מותנו על מנת לפנות לציבור רחב יותר אשר מעוניין להנות ממכשיר מרכז מדיה בידורי קטן יותר ועוצמתי.

קונסולת פליסטיישן 3 החדשה תמשיך כמובן לתמוך בטכנולוגית ה Blu-ray אשר מאפשרת לצפות באיכות הוידיאו הגבוהה ביותר מסוג High-Definition, במשחקים בסרטים ובתוכן אשר ניתן להורדה ישירות מהאינטרנט.

נפח הכונן הקשיח של פליסטיישן 3 החדש עלה ל 120 ג'יגה, וניתן עכשיו לאחסן יותר מוסיקה, יותר משחקים ,תמונות וקובצי וידיאו.

קונסולת פליסטיישן 3 החדשה תמשיך לתמוך במשחקי הרשת, אוכלוסיית שחקני הפליסטישן 3 מונה היום יותר מ 27 מיליון שחקני רשת רשומים.

החברים ברשת פליסטיישן יכולים להוריד אפליקציה חינמית לדוגמת ה PlayStation Home, פלטפורמת משחק תלת-מימדית חברתית, אשר מאפשרת לחברים בה לתקשר , לשתף חוויות משחק ואף מאפשרת גישה לידיעות וחדשות מעולם הפליסטיישן.
 
מוצרים נוספים מקטגוריה זו
X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X