XBOX 360 - FIFA Soccer 14

XBOX 360 - FIFA Soccer 14
XBOX 360
קטגוריה

ספורט
 
174 ₪
 
.
אזל מהמלאי
 
 
תשלומים: עד 1
 
לרכישה טלפונית חייג 074-7037575
 
 
מפרט טכני
 
לאחר המון ציפייה מאיתנו, השחקנים, היום, ה-17.4, EA הציגה לראשונה את הכותר הבא בסדרת הכדורגל המפורסמת שלה Fifa, הלא הוא Fifa 2014.
ביחד עם כל החידושים הקטנים והתמונות החדשות, EA מציגה ומספרת לנו על פיזיקת וריאליסטיות משחק שונה לגמרי מאשר שראינו עד עכשיו, שתגרום לכל בעיטה ומסירה להראות אמיתית ברמה שלא ראינו עד עכשיו בשום משחק ספורט אחר. לצד המערכת שתיארנו כרגע, מספרים לנו EA על המון פיצ'רים חדשים כגון Pure Shot (בעיטה "טהורה") אשר תציג סוג חדש של בעיטה במשחק אשר השחקן ידע איפה לבעוט את הכדור, באיזה זווית, חוזק וכו' בשביל לבעוט את הבעיטה המושלמת.
דבר נוסף שמציגים לנו הוא ה- Variable Dribble Touches, פיצ'ר זה יגרום לשחק עם יכולת גבוהה ודריבל טוב לגעת בכדור הרבה פעמים וכך בעצם לשלוט עליו הרבה יותר טוב. בנוסף לכך, מדובר גם על דבר חדש אשר יעזור לנו להגן טוב יותר, בשם Protect The Ball, דבר אשר יעזור בהגנה ובהוצאות התקפות מתפרצות מהירה יותר בכך שיהיה אפשר להשתלט על מסירות ושליחות לפני ששחקן ההתקפה משתלט על המסירה. לצד כל הפיצ'רים, EA לא מזניחה את הקריירה ומציגה מנגנון סקאוטינג מלא למצב הקריירה, מערכת חיפוש טובה יותר שחקנים צעירים עם פוטנציאל יוכלו להשתפר גם ב"יכולות המיוחדות" ולא רק ביכולת עצמה.
איך אפשר להמשיך בלי חדשות לגבי מצבי האונליין השונים במשחק, אז בתור התחלה מספרים לנו על מצב משחק חדש ומיוחד שיעודד תחרות בין חברים, שינוים במוד הפופלארי במשחק, הרי הוא "Ultimate Team", פריטים והטבות חדשים בחנות המשחק, ששמה הוא "EASFC", רשיונות חדשים לעוד המון קבוצות, דבר אשר יוסיף בוודאי המון קבוצות וליגות למשחק (ואולי ליגה ישראלית, מי יודע?).
בתאריך ה - 2.5.2013, EA מציגה לנו פיצ'ר נוסף בשם "Teammate Intelligence". רעיונו המרכזי של הפי'צר החדש הוא קריאת משחק, תגובה לתנועות היריב ושלנו מצד חברנו לקבוצה. דבר זה יבוא לשם ביטוי אם זה בהתקפה, במסירת כדורי עומק, גובה וכו'. ואם זה בהיבט הגנתי, כאשר צריך "לקרוא" את מסירתו של שחקני הקבוצה היריבה.
 
מוצרים נוספים מקטגוריה זו
X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X