XBOX ONE - Assassins Creed Syndicate

XBOX ONE - Assassins Creed Syndicate
הכירו את המתנקש Jacob Frye, אשר בסיוע אחותו Evie, ישנו את גורלם של מיליוני אנשים ב-Assassin´s Creed Syndicate. רוממו והובילו את העולם התחתון לשבור את אחיזת החנק המושחתת בלונדון בהרפתקה מלאה באקשן, תככים וקרבות אכזריים.

 
149 ₪
 
הוסף לסל.
בחר כמות
 
 
דגם: Assassins Creed Syndicate
אחריות: MOVEGAME
תשלומים: עד 1
מחלקות: הרפתקאות   פעולה  
 
לרכישה טלפונית חייג 074-7037575
 
 
מפרט טכני

העלילה
לונדון, 1868. המהפכה התעשייתית מהווה שער לעידן חדשנות חסר תקדים, המשנה את חייהם של מיליונים בעזרת טכנולוגיות שנחשבו בעבר לבלתי אפשריות. ההזדמנויות שנוצרות בזמן זה גורמות להמוני אנשים לנהור ללונדון על מנת לקחת חלק בעולם החדש. עולם שכבר לא נשלט על ידי מלכים, קיסרים, פוליטיקאים או דת, אלא על ידי מכנה משותף חדש: כסף.
עם זאת, לא כל אחד מסוגל ליהנות מיתרונות התקופה. למרות שהם הדלק של מנוע האימפריה הבריטית, חייהם של הפועלים הם למעשה עבדות בחסות החוק בו בזמן שהעשירון העליון קוצר את רווחי עבודתם. בזמן שהאנשים מנהלים חיים עניים ומתים בגיל צעיר, המעמד הנמוך פועל להתאחד במחאה בסוג חדש של משפחה – כנופיות – הפונים לחיים בעולם התחתון על מנת לשרוד. זהו מאבק בין פשוטי העם למנהיגי לונדון, אשר יהדהד בהיסטוריה המודרנית בעזרת העין הצופה והמעורבות של המתנקשים, מהמחתרת, לפני השטח.
הכירו את המתנקש
Jacob Frye , אשר בסיוע אחותו Evie , ישנו את גורלם של מיליוני אנשים ב- Assassin´s Creed Syndicate . רוממו והובילו את העולם התחתון לשבור את אחיזת החנק המושחתת בלונדון בהרפתקה מלאה באקשן, תככים וקרבות אכזריים.

המתנקש הראשון בלידתו של העידן המודרני
בתור המתנקש החצוף והמרדני Jacob Frye , השליכו את הנימוסים והביסו מספר אויבים בו זמנית בעזרת מהלכי קרב מהירים וקטלניים. השתמשו בטקטיקת התגנבות משופרת על מנת לחמוק מאויביכם, והכו בהם בהפתעה בעזרת ארסנל נשקים חדשים לגמרי הכוללים פגיון, אגרופנים וחרב מקל הליכה. נצלו טכנולוגיות חדשות כגון משגר החבל על מנת לטפס על בניינים גבוהים בשניות ולהפתיע את אויביך.

חצו את העולם המודרני והעמוס של לונדון התעשייתית
מארמון בקינגהאם ועד ל- Whitechapel , הילחמו בגבורה ברחבי העולם הפתוח המסיבי של לונדון הוויקטוריאנית. קפצו על כלי רכב נוסעים על מנת לאתר אויבים או על מנת לברוח לאחר פשיטה נועזת. חטפו כרכרות וקחו חלק במרוצי חורמה ברחובות לונדון או השאירו שובל של הרס וחורבן עי סיפון ספינות קיטור שבנהר התמזה.

עמדו בראש העולם התחתון הלונדוני
בתור Jacob המנהיג, תוכלו להקים את הכנופיה האכזרית ביותר בבריטניה, הכוח היחידי שיקרא תיגר על אילי ההון, להביס כנופיות יריבות ולהביא חופש להמונים המדוכאים. ניתן לחדור למעוזי האויב בעזרת ארסנל נשקים שיאפשר לכם לשלוט בעולם התחתון הלונדוני. משוד רכבות ועד חיסול עבדות ילדים, לא תנוחו לרגע עד שהצדק ישלוט ברחובות הפרועים של לונדון.

חדדו את יכולות ההתגנבות שלכם בתור Evie Frye
שחקו בתור Evie , אחותו התאומה של Jacob , מתנקשת חסרת רחמים אשר שיכללה יכולות תקיפה שקטה מהירה וקטלנית. סיירו ברחבי העולם הפתוח הענקי של לונדון ועשו שימוש בסטאטוס שלכם בתוך הכנופיה המובילה על מנת לשנות את העיר לטובה.

 
X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X