PS4 - Call of Duty WWII

PS4 - Call of Duty WWII
המשחק החדש בסדרת משחקי Call Of Duty מחזיר אותנו לשורשי הסדרה ולמלחמת העולם השנייה.
 
149 ₪
 
 
 
.
אזל מהמלאי
 
 
דגם: Call of Duty WWII
אחריות: MOVEGMAE
תשלומים: עד 1
מחלקות: משחקים   פעולה  
 
לרכישה טלפונית חייג 074-7037575
 
 
מפרט טכני
*השימוש במשחק דורש חיבור לאינטרנט*
 
קמפיין מלחמת העולם השניה
לחוות את סיפור אחוותם הבלתי מעורערת של האנשים הפשוטים הנלחמים כדי לשמר את החירות בעולם על סף עריצות.
מולטיפלייר עם נעלי צבא עמוק בבוץ
Call Of Duty WWII מאתגר את השחקנים בקרבות עם קצב מהיר על פני רבים מהמיקומים האיקוניים ביותר של מלחמת העולם השנייה. לחוות את קשרי החברות , האחווה ואת אופי המלחמה הבלתי סלחני נגד כוח עולמי המביא את העולם לרודנות .
 
Co Op באוקטן גבוה
Call Of Duty WWII : משחרר סיפור חדש ומקורי. שחקו עם החברים שלכם במשחק הבא ברמת המשחק העצמאית המלאה של רגעים בלתי צפויים, ומלאים באדרנלין.
 
משחקים מרובי משתתפים
המשחקים מרובי המשתתפים של Call of Duty: WWII מסמנים חזרה מרתקת אל שורשי מלחמת העולם השנייה של הסדרה וללחימה שכה הגדירה אותה. התכוננו ללחימה קרקעית מהירה עם מחסן תחמושת שמבוסס על נשקים וציוד מפורסמים מהתקופה, בזמן שאתם תאבקו לשחרר את היבשת ממלתעות הרודן. Call of Duty: WWII משקיע את השחקנים במשחקיות הברוטלית של העימות הגדול ביותר בהיסטוריה.
המשחק מציע לשחקנים חידושים לאורך כל חוויית המשחק עם דרכים חדשות להתחברות, התמודדות והתעמתות במסגרת קהילה. במצב מלחמה (War Mode) השחקנים יתחרו באחרים במטרה להשיג יעדים במסגרת קבוצתית. ובמפקדה (Headquarters) חוויה חדשה שמחברת בין שחקנים בדרך חדשה לחלוטין.
 
מצב מלחמה
מלחמה הוא מצב משחק חדש לחלוטין בו שחקנים צריכים לפעול כקבוצה כדי להביס את האויב. חוויית המשחקים מרובי המשתתפים הזו מונעת הסיפור הזו מביאה את הלוחמים את המקומות הידועים של מלחמת העולם השנייה בהם כוחות הציר ובעלות הברית מתנגשים במשימות תקיפה והגנה מבוססות קבוצות שמטרתן לשלוט בנקודות אסטרטגיות.
 
מפקדה
חוויה חדשה לחלוטין שמתרחשת הרחק מקווי החזית עבור שחקני Call of Duty. שחקנים יתחרו, ירוויחו פרסים, יציגו לראווה את הישגיהם ויתחברו לאוהבים וחברים. המפקדה משנה את חוויית המשחקים מרובי המשתתפים בכך שהיא מגדירה מחדש את הדרך בה שחקנים נפגשים עם המשחק ואחד עם השני.
 
 
X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X