PS4 - Red Dead Redemption 2

אמריקה, 1899. זהו סופו של עידן המערב הפרוע כאשר אנשי החוק צדים אחר כנופיות הפושעים האחרונות. אלו שלא ייכנעו יוצאו להורג. לאחר ניסיון שוד כושל במערב עיירת בלאקווטר, ארתור מורגן וכנופיית ואן דר לינד מוכרחים לברוח.
 
169 ₪
 
הוסף לסל.
בחר כמות
 
 
דגם: Red Dead Redemption 2
אחריות: MOVEGAME
תשלומים: עד 1
מחלקות: הרפתקאות   משחקים   פעולה  
 
לרכישה טלפונית חייג 074-7037575
 
 
מפרט טכני
כאשר סוכנים פדרליים וציידי הראשים הטובים ביותר בעקבותיהם, על הכנופיה לשדוד, לגנוב ולהילחם בכל מה שעומד בדרכם בכדי לשרוד על פני ליבה המחוספס של אמריקה.
ככל שהמחלוקות הפנימיות מאיימות לפצל את הכנופיה, ארתור חייב לקבל החלטה האם להישאר נאמן לכנופיה שגידלה אותו או שמא להקשיב למשאות נפשו.
מהיוצרים של Grand Theft Auto V ו- Red Dead Redemption, הוא סיפור חיים מדהים בלב ליבה של אמריקה הלא-סלחנית בשחר העידן המודרני.
 
בואו לשחק את תפקיד ה"קאובוי" במשחק עולם פתוח רווי משימות מרתקות וסצנות מערבונים קלאסיות ואיך לא, קרבות אקדחים בצהריי היום!
בדומה לג'י טי איי, Red Dead Redemption 2 מאפשר לשחקן חופש פעולה מלא במפות פשוט עצומות, בהן תוכלו לעשות את משימות הסיפור במרכזי, משימות צד מגניבות או סתם להסתובב לכם בעולם, ברגל או על סוס שגנבתם לעובר אורח תמים.
בנוסף לכל היופי הזה שופרה משמעותית המשחקיות בזמן קרב, התווסף לו מצב שבו תוכלו להאט את הזמן, לבחור מטרות לירי אוטומטי ולפגוע בדיוק במטרה!
למנויי פלייסטיישן 4 פלוס (Playstation Plus) תהיה האפשרות לכל הכיף הזה ברשת האונליין עם חבריכם!
 
X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X