PS4 - EA UFC 3

PS4 - EA UFC 3
EA Sports 
 
 UFC 3 
 
ספורט 
 
 
 
149 ₪
 
.
אזל מהמלאי
 
 
דגם: EA UFC 3
אחריות: MOVEGAME
תשלומים: עד 1
מחלקות: מכות   משחקים   ספורט  
 
לרכישה טלפונית חייג 074-7037575
 
 
מפרט טכני
מהפיכה בטכנולוגיית המשחקיות
טכנולוגיית התנועה המציאותית של השחקן היא טכנולוגיית אנימציה חדשה ומהפכנית של EA Sports הקובעת רף חדש לתנועה ותגובתיות במשחק ה-EA Sports UFC שנראה הכי טוב מכולם - וכעת גם מספק את ההרגשה הטובה ביותר. עם יותר מ-5,000 אנימציות שנלכדו ונבנו מאפס, אתם יכולים כעת לנוע, להכות וליצור שילובים רבים מספור עם הזרימה וחופש התנועה של לוחמי ה-UFC הטובים ביותר בעולם. שחקנים יכולים כעת להחליק ולהכות כשהם נמצאים בתנועה מלאה בכדי לבצע התקפות נגד מסוכנות, וכדי להוסיף רמות חדשות של אסטרטגיה ותחרויות בכל קרב. הטכנולוגיה הזו גם מאפשרת להביא אל המסך את הסגנונות של הלוחמים המובילים ב-UFC, ולשקף את המראה וההרגשה המדויקים של הספורטאים האהובים עליכם כדוגמת קונור מקגרגור, ג´ורג´ סיינט-פייר ו-ואנה
ינדז´ייציק.
להיות G.O.A.T
הכירו את מצב המשחק G.O.A.T. Career Mode של EA Sports UFC 3 בו - בפעם הראשונה - הבחירות שתעשו מחוץ לזירה המתומנת ישפיעו על הדרך שלכם לגדולה בתוך הזירה. מעבר לקרבות שלכם תצטרכו לקבל החלטות פרסום וקידום כדי לבנות התלהבות לקרבות שלכם, כדי להשיג אוהדים, כדי להרוויח יותר כסף באמצעות חוזים גדולים וכדי לתפוס את תשומת הלב העולמית. צרו יריבויות לוהטות עם לוחמי UFC אחרים באמצעות מערכת הרשת החברתית החדשה הבנויה במשחק שתאפשר לכם לאמץ לעצמכם את האישיות שאתם רוצים, ממתמודדים קרי רוח ועד פטפטנים ידועים לשמצה. הוסיפו דלק להתלהבות לקראת הקרבות הכי גדולים שלכם עם איזון בין הזמן שאתם מבלים באולמות האימונים לבין ההופעות לקידום הקרבות שמגדילים את בסיס האוהדים שלכם, גם בשיטה של מפה לאוזן. בזמן שתתאמנו תצטרכו להחליט לאיזה אולם להצטרף, כשבכל אחד מהם יש שותפי אימון אחרים של UFC וכן מהלכים ייחודיים שניתן ללמוד. ולסיום, ראו איך הכל מתחבר יחדיו לפני העיניים שלכם בתצוגת ציוני הדרך של הקריירה, כולל מסיבות עיתונאים, שקילות וכן תוכניות אותנטיות של UFC כמו Bad Blood ו-UFC Minute באירוח של מייגן אוליבי.
כל מה שצריך זו חבטה אחת
שלא כמו בתחרויות ספורט אחרות, בזירה המתומנת הניצחון יכול לבוא כהרף עין. ב-EA Sports UFC 3 אתם תחליטו כיצד להילחם וכיצד לנצח עם ערכה חדשה לחלוטין של מצבי משחקי שתוכננה כדי לספק קרבות מהירים ומהנים שיאפשרו לכם להניף אגרופים מול החברים שלכם. שחקו ב- Knockout Mode, ב-Submission Shootout או ב-Stand & Bang או העניקו ללוחם שלכם כושר גופני מלא ב-Fight Now Custom. ב-EA Sports UFC 3 אתם זוכים לחופש ליצור חוקרים ולהתאים אותם לרצונכם בקרבות שתיצרו לפני שתצאו להתמודד עם חברים. מצב הטורניר החדש יאפשר לכם לנסות לזכות בזכות להתרברב מול החברים שלכם בזמן שתנסו לנצח כמה שיותר יריבים בסיבובים בסגנון המפסיד מודח עם עייפות ופגיעות שממשיכים מקרב לקרב.
צרו את קבוצת החלומות שלכם
Ultimate Team ב-EA Sports UFC 3 מציג את האפשרות ליותר הגדרות אישיות, יותר אסטרטגיה ויותר פריטים שניתן לאסוף. בפעם הראשונה תוכלו לשלב את הלוחמים שתיצרו לבד עם לוחמי UFC אמיתיים כמו קונור מקרגור, אנדרסון סילבה ודמיטריוס ג´ונסון כדי לבנות את סגל הלוחמים האולטימטיבי. תכונת הכימיה בין הלוחמים החדשה תאפשר לכם לנסות להצמיד מהלכים מסוימים שיעניקו שיפורים ללוחם שלכם כיתרון אסטרטגי. מצב המשחק החדש Ultimate Team Solo Challenges מציג משחקיות אתגרית לשחקן יחיד, באופן דינמי דינמית ומעודכן שתשחרר עבורכם פרסים שונים, בעוד שהמצב Ultimate Team Sets יאפשר לכם לאסוף פריטי נושא ולסחור בהם כדי לנסות להשיג פריטים בעלי ערך גבוה יותר. ובסופו של דבר הכל עטוף בחוויה זורמת יותר עם פתיחת חבילות בעיצוב מחודש ואלמנטים ויזואליים שיקלו עליכם יותר מתמיד לבנות את הקבוצה האולטימטיבית שלכם.
 
X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X