PS4 - FIFA 19

PS4 - FIFA 19
בעזרת המנוע FIFA 19, Frostbite מספק לכם חוויה ברמה שלא הכרתם על המגרש ומחוצה לו. גאים להציג בפניכם את ליגת האלופות היוקרתית של UEFA, המציעה חדשנות שתיתן לכם לשלוט במגרש בכל רגע נתון ומספקת עבורכם דרכים חדשות להנאה.
 
69 ₪
 
הוסף לסל.
בחר כמות
 
 
דגם: PS4 - FIFA 19
אחריות: MOVEGAME
תשלומים: עד 1
מחלקות: משחקים   ספורט  
 
לרכישה טלפונית חייג 074-7037575
 
 
מפרט טכני
UEFA CHAMPIONS LEAGUE / UEFA EUROPA LEAGUE/ UEFA SUPER CUP

בחרו קבוצות פאר מרחבי העולם בתוך מגוון מצבים עם ההצגה הרשמית של המשחק ב- FIFA 19, השתתפו בטורנירים המספקים חוויה עוצמתית, כולל את UEFA Champions League , Europa League וה- Super Cup , תיהנו מקריינות חדשה ורעננה עם צמד השדרנים Derek Rea ו- Lee Dixon .

צוות שדרנים חדש
צמד השדרנים החדש לגמרי Derek Rea ו- Lee Dixon מביאים מניסיונם לחוויית השידור היישר לכל הליגות האירופאיות.

אלמנטים רשמיים של UEFA
בואו להשתתף בתחרות המועדונים האירופאיים היוקרתית ביותר עם אלמנטים רשמיים של UEFA לדוגמא צוות השידור, ערכת סמלים, כדורי משחק והגביעים האייקונים של UEFA Champions League , Europa League ו- Super Cup .

מערכת נגיעה אקטיבית
המערכת החדשה מביאה שינוי יסודי לצורה שבה אתם מקבלים את הכדור ובועטים בו, המערכת מספקת שליטה קרובה יותר, זרימה משופרת, יצירתיות והרחבת אופיו של השחקן. נצלו מגוון כלים חדשים למגע ראשון, כמו הנגיעה בכדור, בעיטת מספרת מהאוויר או אפילו מיומנויות ממוקדות אנימציות כדוגמת ניימאר כדי להביס יריבים מולכם וליצור הזדמנויות הבקעת שערים.

טקטיקות דינמיות
המערכת עברה עיצוב מחדש בכדי לתת לכם את הכלים הדרושים לבחור מגוון של גישות טקטיות, המציעות התאמה אישית עמוקה לפני עלייתכם לדשא, כמו כן אופציות נוספות להתאמה דינאמית תוך כדי המשחק. כל גישה טקטית משלבת בתוכה בחירת מערך, מנטליות וסגנון משחק התקפי או הגנתי שיאפשרו לכם להתאים בקלות ונוחות עבור כל סיטואציה אפשרית.

סיומות מתוזמנות
לחיצה כפולה על כל ניסיון בעיטה מפעיל סיומת מתוזמנת, פעולה זו שמה אתכם בשליטה על רמת הדיוק והמגע בכדור. הדיוק של הלחיצה השנייה קובעת את התוצאה של המפגש עם הכדור, עם בעיטות מתוזמנות היטב יעלו אחוזי הדיוק והעוצמה, במקרה של תיזמון גרוע סיכוי גבוה יותר שתחמיצו את המטרה. בין אם זה בעיטה מחוץ לרחבה, נגיחה מדויקת או נגיעה מהירה, סיומת מתוזמנת מוסיפה שכבה חדשה לשליטה במצבי הבקעת שערים.

טכנולוגיית תנועת שחקן מציאותי
מערכת אנימציה המשנה את פני המשחק, אשר הביאה את אישיות השחקן והגבירה את נאמנות התנועה ל- EA SPORTS FIFA , חוזרת עם כיסוי מוגבר על פני המגרש. אנימציות משופרות למיגון טקטי, איזון התנגשויות ודשדוש פיזי מביאים לתנועת שחקן מציאותית, היענות ואישיות לגבהים חדשים.

The Journey: Champions
הפרק השלישי והסוף הדרמטי של הסיפור המונע באופן משמעותי על ידי העלילה, The Journey , נכלל ב- FIFA 19 עבור ה- PlayStation 4 , Xbox One ו- PC . במצב ה- The Journey: Champions , קחו שליטה על כדורגלן אייקוני צעיר בשם Alex Hunter ורדפו אחר החלום של תהילת ליגת האלופות. פרטים נוספים על מצב המשחק ייחשפו בחודש אוגוסט 2018.

FIFA 19 Ultimate Team (FUT)
בנו את קבוצת חלומותיכם מתוך אלפי כדורגלנים והתחרו במצב הפופולרי ביותר ב- FIFA . כולל תוכן מ- Champions League ו- Europa League , תחרויות המועדונים היוקרתיים ביותר בעולם מתעוררים לחיים עם תוכן עדכני ב- FIFA 19 Ultimate Team .

 
X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X