PS4 - Horizon Zero Dawn

PS4 - Horizon Zero Dawn
בעולם פוסט אפוקליפטי וקודר, בו הטבע תבע בעלות על חורבותיהן של ציוויולציות נשכחות, שרידי האנושות חיים בשבטי לקטים-ציידים פרימיטיביים. השליטה שלהם במרחב הופרעה על ידי יצורים מכניים אימתניים שהופיעו ממקור לא ידוע


 

 

 

 

 

 


 
 
59 ₪
 
הוסף לסל.
בחר כמות
 
 
דגם: Horizon Zero Dawn
תשלומים: עד 1
 
לרכישה טלפונית חייג 074-7037575
 
 
מפרט טכני
Horizon Zero Dawn
בעולם פוסט אפוקליפטי וקודר בו הטבע תבע בעלות על חורבותיהן של ציוויולציות נשכחות שרידי האנושות חיים בשבטי לקטים-ציידים פרימיטיביים. השליטה שלהם במרחב הופרעה על ידי יצורים מכניים אימתניים שהופיעו ממקור לא ידוע.

כדור הארץ כבר לא שלנו
צאו לחקור את הנופים עוצרי הנשימה, טיילו במעבי יערות מפורטים, הרים אימתניים וחורבות של ציוויליזציה שחלפה מהעולם – כל זאת בעולם רחב ידיים עם מזג אוויר משתנה ומחזור יום ולילה.

חוויית עולם פתוח
בעודכם יוצאים לחקור אם עולם ה- Horizon Zero תגלו מגוון נתיבים בהם תכולו לפסוע, עם מגוון שבטים, סוגי מכונות, סביבות משחק וחורבות לחקור. האם תוכלו לקשור את הקצוות ולחשוף את התעלומה שהובילה לקריסת המין האנושי?

כנגד כל הסיכויים
היכנו לעולם של משחק תפקידים עמוק ומתגמל. חוו קרבות טקטיים מסעירים ושלבו ציוד פרימיטיבי עם טכנולוגיה מודרנית על מנת ליצור נשקים שיהפכו טורפים לנטרפים. פתחו אסטרטגיות ייחודיות ללוחמה בסוגי מכונות שונים ותכנתו מחדש מכונות שלכדם להילחם למענכם.
 
X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X