SWITCH - Deamon X Machina

SWITCH - Deamon X Machina

משחק הארדקור אקשן חדש ובלעדי לנינטנדו סוויץ´! Daemon X Machina הוא משחק אקשן\יריות ששם אותנו בקוקפיט של חליפת קרב רובוטית עם כוח אש מכף רגל ועד ראש.

 
269 ₪
 
הוסף לסל.
בחר כמות
 
 
דגם: SWITCH - Deamon X Machina
אחריות: MOVEGAME
תשלומים: עד 1
מחלקות: Nintendo Switch   משחקים   מכות   פעולה  
 
לרכישה טלפונית חייג 074-7037575
 
 
מפרט טכני
בתחילת כל שלב מציידים את החליפה, הנקראת Arsenal, עם נשקים ותחמושת בהתאם למשימה והאויב, וניתן לאסוף תחמושת ונשקים חדשים מכל אויב שתפגשו בדרך. נגמרה התחמושת? גם מכונית, סלע או רובוט אויב יכולים להפוך לנשק כשזורקים אותם מספיק חזק. משחק שמתאים לגיימרים הארדקור שמחפשים אקשן מהיר, חשיבה אסטרטגית ויכולת אילתור בלהט הקרב. תומך בעד 4 שחקנים באונליין או בחיבור מקומי של מספר קונסולות.
תיאור המשחק
הגנו על הכוכב והביסו רובוטים הנשלטים על ידי בינה מלאכותית מרושעת בעזרת הארסנל (Arsenal), חליפת קרב מכנית אותה אפשר לשנות ולצייד כראות עיניכם. בחרו וציידו את הארסנל שלכם עם שלל נשקים, השיגו נשקים נוספים מארסנלים של האויב, והחליפו ביניהם בלהט הקרב כדי להתאים את האסטרטגיה שלכם לכל מצב, מול איום שמשתנה ללא הרף ושואף להביא לסוף העולם.
זה היה האסון הגדול ביותר בהיסטוריה המוכרת לנו... הירח נקרע והפך את השמיים לניצוצות אדומים שמאירים את כל מי שמביט מלמטה. שרדו את העידן האפוקליפטי החדש בתור שכירי חרב והטיסו חליפות מכניות במשחק האקשן החדש מאת קניצ´ירו טסוקודה (היוצר של Armored Core) ומעצב הרובוטים שוג´י קוומורי.
- האווטאר של השחקן ניתן לשינוי והתאמה עם מגוון אפשרויות
- ניתן לצייד כל ארסנל עם נשקים שונים לכל זרוע וכתף, וכן לשמור נשקים נוספים על הגב ביניהם אפשר להחליף בלהט הקרב
- הביסו אויבים וקבלו תחמושת וציוד שישמשו אתכם במהלך הקרב
- שחקו ביחד אונליין או חברו מספר קונסולות באופן מקומי עד 4 שחקנים
 
X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X