Playstation 5

חווה טעינה מהירה במהירות הבזק עם SSD מהיר במיוחד, טבילה עמוקה יותר עם תמיכה במשוב הפטי, טריגרים אדפטיביים ואודיו תלת-ממדי, ודור חדש לגמרי של משחקי פלייסטיישן מדהימים. Playstation 5
 
ARK: Survival Evolved הוא משחק וידאו מרובה משתתפים המותאם לעולם פתוח שפותח על ידי Studio Wildcard. המשחק מציע חווית הישרדות מרתקת בעולם מופלא שבו השחקן צריך להתמודד עם דינוזאורים וייצורים מפחידים. השחקן מוצא את עצמו נאבק בסביבה קשה ואיומה וצריך ללמוד להימרטב, לבנות בסיסים וליצור כלים כדי לשרוד. במהלך המשחק, השחקן יצטרך לצאת למסעות, לצייד יצורים, לגייס יצורים לצידו ולהתמודד עם אתגרים רבים. המשחק מאפשר לשחקנים לשחק באופן יחיד או מרובה משתתפים, כאשר ניתן לפתח שיתוף פעולה או להתמודד בקרבות מרתקים. עם הזמן, המשחק קיבל עדכונים רבים והרחבות.
PS5 - ARK SURVIVAL ASCENDED
199 ₪
 
חוזר, טעון ומוכן לשחק! הצטרפו לגיבור הרובוטי המקסים שלנו וצאו להרפתקה חדשה לגמרי על פני יותר מ50- עולמות מרגשים ומגוונים בהרפתקת החלל החדשה והגדולה הזו! כאשר ספינת האם מותקפת על ידי הנמסיס הגלקטי הוותיק של ASTRO, סיבוך החוטים מפזר את צוותו ברחבי החלל ו- ASTRO הוא היחידי שיכול להחזיר את הדברים לסדרם! הוא יוצא למשימה הכי גדולה שלו עד כה, הצלת הצוות התקוע ובנייה מחדש של ספינת האם. צאו למסע גלקטי וחקרו יותר מ50- כוכבי לכת בחיפוש אחר הצוות האבוד של ASTRO. החזיקו חזק וצללו במהירות כפולה אל כוכבי לכת ייחודיים הכוללים יערות עבותים, חופים חוליים, הרי געש לוהטים ועוד מקומות מפתיעים. הרגישו את העולם מתעורר לחיים באמצעות הבקר האלחוטי  DualSense וחברו לגיבורי  PlayStation האיקוניים כדי להציל את הגלקסיה!
PS5 - ASTRO BOT הזמנה מוקדמת
329 ₪     299 ₪
 
למשימה מעוררת השראה של קשר אנושי מעבר ל-UCA!
סם, יחד עם בני לוויה איתו יוצא למסע להצלת האנושות מהכחדה.
הצטרפו אליהם בהרפתקה מלאה אויבים, מכשולים ושאלה שרודפת את הכל - האם היינו צריכים להיות מחוברים ? 
PS5 -  Death Stranding 2: On the Beach הזמנה מוקדמת
329 ₪
 
Call of Duty: Black Ops 6" הוא משחק וידאו בפורמט של משחק יריות מגוון פלטפורמות, המציע חווית פעולה מרהיבה ומרתקת. המשחק מציע סיפור עמוק ומורכב, עם דמויות מעניינות וסיפור מרתק שמונחה בעולם מודרני ובעל גרפיקה מדהימה. במהלך המשחק, השחקן נתקל במגוון משימות קרב ומקרי נשק מגוונים, כולל טכנולוגיות צבאיות מתקדמות. "Call of Duty: Black Ops 6" מציע חווית משחק דינמית ומרגשת, עם אפשרויות רבות לבחירת כיוונים ופתרונות למשימות. 
PS5 - Call of Duty: Black Ops 6 הזמנה מוקדמת
329 ₪
 
משחק המבוסס על הדמות WOLVERINE האגדית של MARVEL
 
PS5 - WOLVERINE הזמנה מוקדמת
299 ₪
 
אבא דרדס החליט לארגן מסיבה יוצאת דופן לשם כך הוא מבקש מכל הדרדסים להתערב ולעזור גם בהכנות כדי להפוך את המסיבה למטורפת וגם לבלתי נשכחת הסתובבו בכפר והזמינו את כל הדרדסים הפזורים ברחביכל העולם לאירוע, אבל תזהרו מגרגמל המרושע שכן הוא שמע על המסיבה ויעשה הכל כדי להרוס אותה . 
PS5 - THE SMURFS VILLAGE PARTY
189 ₪
 
היכנסו לתוך עולמות שמרגשים, מרגישים, נראים ונשמעים מציאותיים באמת במשחקי מציאות מדומה שלוקחים קפיצה דורית קדימה.
 
גלו חוויות חושיות ורגשיות מוגברות באמצעות טכנולוגיית Playstation VR2 Sense החדשנית 4 עם בקרים אינטואיטיביים ואמצעים חזותיים באיכות HDR 4K בדור הבא של המשחקים מעצבי הז'אנרים.  
 
 
 
מבצע DAYS OF PLAY 2024
תוקף המבצע 2024 29.5-12.6 
PlayStation VR2 יבואן רשמי ישפאר
2549 ₪     2440 ₪
 
X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X