PS4 - Far Cry New Dawn

PS4 - Far Cry New Dawn
שבע עשרה שנים לאחר אסון גרעיני עולמי, האנושות יוצאת מהכאוס שהתרחש ומוצאת עולם שהשתנה באופן דרמטי. במחוז Hope שבמונטנה, האוכלוסייה שנשארה התאחדה לקבוצות שונות, כל קבוצה וחוקי ההישרדות שלה.
 
129 ₪
 
הוסף לסל.
בחר כמות
 
 
דגם: FAR CRY NEW DAWN
אחריות: MOVEGAME
תשלומים: עד 1
מחלקות: הרפתקאות   משחקים   פעולה  
 
לרכישה טלפונית חייג 074-7037575
 
 
מפרט טכני
שבע עשרה שנים לאחר אסון גרעיני עולמי, האנושות יוצאת מהכאוס שהתרחש ומוצאת עולם שהשתנה באופן דרמטי. במחוז Hope שבמונטנה, האוכלוסייה שנשארה התאחדה לקבוצות שונות, כל קבוצה וחוקי ההישרדות שלה.

בסדרי העולם החדש הזה, כנופיית Highwayman , המובלת על ידי התאומות Mickey ו- Lou , משוטטת ממקום למקום וגוזלת את המשאבים הזמינים מידי תושבי המקום. בעוד הניצולים מנסים להגן על אדמותיהם מול הכנופיה חסרת הרחמים, עליכם לבוא לעזרתם.

בחלקה האחרון של סדרת Far Cry עטורת השבחים והפרסים, אתם מהווים את קו ההגנה האחרון במחוז Hope שלאחר האסון הגרעיני. עזרו לקהילת השורדים להתחזק, עצבו ארסנל נשקים מאולתר דרך פעולות הסלמה ומסעות ברחבי המדינה, בנוסף צרו בריתות בלתי צפויות על מנת להיאבק על הישרדות בעולם חדש ומסוכן.

הילחמו בעולם פוסט אפוקליפטי עוצר נשימה

  • שדות פורחים וגדולים מזמינים אתכם אל תוך נוף פוסט אפוקליפטי יפייפה אך קטלני, גלו בעצמכם או עם חבר במצב שיתוף הפעולה.
  • חיות הבר הושפעו מהאסון, כאשר חלק מהטורפים פיתחו חסינות טבעית משופרת.

דמויות בלתי נשכחות נפגשות עם איום חסר רחמים כפול

  • הילחמו בכנופיית Highwayman ובמנהיגות הפרועות Mickey ו- Lou , הידועות בכינויים ´התאומות´, שתיהן משלבות שכל וכוח יחדיו כדי להעניק לצבא שלהן אחיזת ברזל על המשאבים היקרים של מחוז Hope .
  • גייסו סגל של שכירי חרב שיעזרו לכם במהלך הקרבות. כל אחד מהבריתות החדשות, כמו גם כמה פרצופים מוכרים, מביא עמו כישורי לחימה קריטיים וייחודיים למערכה.
  • מצאו את מייסד כת יום הדין וחפשו אחר המנהיג הכריזמטי אשר ניבא את קריסת האנושות: Joseph Seed .

טפחו את הניצולים כדי לחזק את הבסיס שלכם

  • מומחים יצטרפו ויעזרו לכם לעצב כלי נשק וכלי רכב, אמנו את שכירי החרב שלכם ואפילו צאו למסעות משמונת מתקני בסיס הבית שלכם: החמ"ל, מחנה האימונים, מעבדת נפץ, מרפאה, מוסך, גן ריפוי, חדר המפות ויציאת המשלחות.
  • טפחו את הקהילה ושדרגו את הבסיס שלכם כדי לשפר את המתקנים ולהשיג עוד נשקים עוצמתיים וציוד.

הילחמו על משאבים במחוז Hope ומעבר לו

  • היאבקו בכנופיית Highwayman והסלימו את המאבק על ידי כך שתטהרו את המאחזים שלהם והבריחו אותם ל – Ethanol . כאשר הכנופיה תשוב עם תגבורת וכוחות מחודשים, קחו על עצמכם אתגר גדול יותר בשמירת המשאבים יקרי הערך.
  • בפעם הראשונה ב- Far Cry , ההרפתקה היא לא רק מקומית. צאו למסעות מרגשים מחוץ למחוז ,Hope למקומות ייחודים ובלתי נשכחים ברחבי ארצות הברית כולל ביצות, קניונים ואזורי החוף.
  • משלחות ומאחזים שונים בכל מקום במשחק, עבור משימות מתגמלות שמגדילות את האתגר ומפתיעות כל פעם מחדש.
 
X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X