דף הבית

 
Switch - Pro Controller Super Mario שלט פרו בעיצוב סופר מריו לנינטנדו סוויץ'!
 
שלט הפרו של הנינטנדו סוויץ' נוח במיוחד ומספק חווית משחק דומה לקונסולות מתחרות בשוק, כגון סוני פלייסטיישן 4 ואקסבוקס וואן,
השלט מעוצב מחומר נעים למגע ומגיע בעיצוב אגרונומי המתאים לכף היד.
שלט הפרו של הנינטנדו סוויץ' יספק לכם חווית משחק מהנה ומדוייקת מתמיד!
Switch - Controller Super Mario שלט פרו בעיצוב סופר מריו לנינטנדו סוויץ'
329 ₪     239 ₪
 
הבקר החדש והרשמי לקונסולת ה- PlayStation 5 כולל מגוון מאפיינים אשר מעשירים ומגדירים מחדש את המשחק! בקר ה- DualSense בעל מבנה ארגונומי ועיצוב ייחודי ב- 2 צבעים.
 
תאריך יציאה משוער: 20.11.20 
בקר מקורי אלחוטי לבן DualSense Wireless Controller for PS5
350 ₪     289 ₪
 

אוזניות הגיימינג האלחוטיות פותחו ונבנו במיוחד לדור החדש של המשחקים. תמיכה מלאה בטכנולוגיית 3D Audio המספקת לשחקנים סאונד המגיע מכל כיוון לפי המתרחש במשחק. תכונה זו מתאפשרת באמצעות מנוע ה- Tempest 3D AudioTech של קונסולת ה- PlayStation 5.

 

אוזניות מקוריות אלחוטיות לבנות Pulse 3D Wireless Headset for PS5
499 ₪     389 ₪
 

אוזניות הגיימינג האלחוטיות פותחו ונבנו במיוחד לדור החדש של המשחקים. תמיכה מלאה בטכנולוגיית 3D Audio המספקת לשחקנים סאונד המגיע מכל כיוון לפי המתרחש במשחק. תכונה זו מתאפשרת באמצעות מנוע ה- Tempest 3D AudioTech של קונסולת ה- PlayStation 5.

 

אוזניות מקוריות אלחוטיות צבע הסוואה Pulse 3D Wireless Headset for PS5 Camo
499 ₪     429 ₪
 
ARK: Survival Evolved הוא משחק וידאו מרובה משתתפים המותאם לעולם פתוח שפותח על ידי Studio Wildcard. המשחק מציע חווית הישרדות מרתקת בעולם מופלא שבו השחקן צריך להתמודד עם דינוזאורים וייצורים מפחידים. השחקן מוצא את עצמו נאבק בסביבה קשה ואיומה וצריך ללמוד להימרטב, לבנות בסיסים וליצור כלים כדי לשרוד. במהלך המשחק, השחקן יצטרך לצאת למסעות, לצייד יצורים, לגייס יצורים לצידו ולהתמודד עם אתגרים רבים. המשחק מאפשר לשחקנים לשחק באופן יחיד או מרובה משתתפים, כאשר ניתן לפתח שיתוף פעולה או להתמודד בקרבות מרתקים. עם הזמן, המשחק קיבל עדכונים רבים והרחבות.
PS5 - ARK SURVIVAL ASCENDED
199 ₪
 
חוזר, טעון ומוכן לשחק! הצטרפו לגיבור הרובוטי המקסים שלנו וצאו להרפתקה חדשה לגמרי על פני יותר מ50- עולמות מרגשים ומגוונים בהרפתקת החלל החדשה והגדולה הזו! כאשר ספינת האם מותקפת על ידי הנמסיס הגלקטי הוותיק של ASTRO, סיבוך החוטים מפזר את צוותו ברחבי החלל ו- ASTRO הוא היחידי שיכול להחזיר את הדברים לסדרם! הוא יוצא למשימה הכי גדולה שלו עד כה, הצלת הצוות התקוע ובנייה מחדש של ספינת האם. צאו למסע גלקטי וחקרו יותר מ50- כוכבי לכת בחיפוש אחר הצוות האבוד של ASTRO. החזיקו חזק וצללו במהירות כפולה אל כוכבי לכת ייחודיים הכוללים יערות עבותים, חופים חוליים, הרי געש לוהטים ועוד מקומות מפתיעים. הרגישו את העולם מתעורר לחיים באמצעות הבקר האלחוטי  DualSense וחברו לגיבורי  PlayStation האיקוניים כדי להציל את הגלקסיה!
PS5 - ASTRO BOT הזמנה מוקדמת
329 ₪     299 ₪
 
למשימה מעוררת השראה של קשר אנושי מעבר ל-UCA!
סם, יחד עם בני לוויה איתו יוצא למסע להצלת האנושות מהכחדה.
הצטרפו אליהם בהרפתקה מלאה אויבים, מכשולים ושאלה שרודפת את הכל - האם היינו צריכים להיות מחוברים ? 
PS5 -  Death Stranding 2: On the Beach הזמנה מוקדמת
329 ₪
 
X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X